Compulsieteam defensie

We stellen voor om dit voortaan het compulsieteam van oorlog te noemen en de zegeningen van regulering van de levens van onze eigen onderdanen ook ten goede te laten komen aan de bewoners van andere gebieden. De Partij van de Slavernij verwacht dat het toegenomen geluk door regulering in gebieden als Afghanistan als een boemerang richting onze eigen onderdanen terug komt. Herinvoering van de militaire dienstplicht is een goede zaak. Bij de Partij van de Slavernij staat gehoorzaamheid aan de vlag hoog in het vaandel. Omdat de vlag niet praat, betekent dit in de praktijk gehoorzaamheid aan ons.

Het af en toe in overheidsopdracht laten bombarderen van totale vreemden die geen enkele bedreiging vormen, maakt de onderdanen in eigen land ook duidelijk dat het de staat menens is als ze onderwerping van de onderdanen vereist en dat de dreiging met geweld niet alleen iets is dat vaag op de achtergrond speelt.

Slaaf Suggestie Gebied

Comments: